فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

فرقه ضاله بهائیت در دوره قاجار بعد از چندین اقدام خرابکارانه و تروریستی حتی اقدام تروریستی با هدف ناصرالدین شاه و اقدامات مقابله ای حکومت و بعد از مدتها دربدری و فرار و تبعید در دوره قاجار در زمان حکومت پهلوی اول به یک امیدی برای آرامش و تبلیغ فرقه دست یافت و در دوره پهلوی دوم با نفوذ به دربار و تحت تاثیر قرار دادن محمد رضا توانست در دو جهت گسترش فرقه و محکم کردن پایه های اقتصادی بهائیت بطور گسترده گام بردارد. اما با وقوع انقلاب اسلامی و مقابله مردمی با این فرقه ضاله دیگر جائی برای رشد و گسترش نفوذ در دوره جمهوری اسلامی نماند. لذا مشاهده میکنیم که در این دوره افزایش بازگشتگان از فرقه بشدت افزایش یافته و تعداد قابل ملاحظه ای هم فرار را بر ماندن ترجیح داده و به اروپا و سایر نقاط مهاجرت کردند. اما آنهائیکه ماندن به عنوان ابزار تشکیلات بهائیت چندان هم بی عمل نبودند از همان بدو پیروزی انقلاب جریان بهائیت داخل کشور فتنه گری را به هر شکل ممکن در راهبرد خود قرار داد.

حجت‌الاسلام علیرضا روزبهانی بیان میکند  فرقه بهائیت حدود 180 سال سابقه در ایران دارد که تمامی این سال ها با خیانت، فتنه و خرافه همراه بوده است، هیچ‌گاه ارمغان بهائیت مفید نبوده و در سراسر تاریخ این فرقه ننگین هیچ استفاده مطلوبی نداشته است.  

آنچه که در طول ۱۷۶ سال تشکیل این فرقه داشته، چیزی جز خرافه، خیانت، خشونت نبوده است و در تمام ادوار تاریخی این فرقه‌ در هیچ لحظه‌ای خدمتی به مردم نکرده است و اگر گامی برداشته در واقع فریب و نیرنگ و بازی‌های مردمی را در پی داشته‌اند.

متاسفانه الان به گفته رسانه های بهائی 8 میلیون نفر در کل دنیا آلوده به فکر مسموم بهائیت هستند، نباید فرقه بهائیت را یک فرقه معمولی بدانید و نشناسید زیرا برخی گمان می‌کنند که افرادی ساکت و سر به زیر هستند و کاری به کار هیچ کسی ندارند و این همان مشکلی است که ما گرفتار آن هستیم.  

این‌که بهائیت در فتنه سال ۸۸ حضور مستمر داشتند و عامل اصلی فتنه در عاشورای ۸۸ فرقه بهائیت بود، شکی بر آن نیست و اما  امروز هم در وقایع اخیر نیز دست این فرقه به صورت کامل قابل مشاهده است.

فتنه گری

این فرقه از سال‌ها پیش در کشور به وجود آمده و انواع و اقسام مخالفت‌ها با آن، اعم از اقدامات سلبی، نگارش کتاب‌های متعدد، ایجاد انجمن خیریه مهدویت حجتیه جهت رصد فرقه بهائیت و تربیت مبلغ، برای مقابله با این فرقه داشت.

بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران  بر همگان روشن است که منافع استعمارگران با تفرقه و فتنه میان امت اسلامی حاصل می شود، نباید فراموش کنیم  ۹ وزیر بهایی در دوران پهلوی در کابینه فعال بود به طوریکه وزیر آموزش و پرورش وقت یک بهایی بود.حالا بهائیت کلا به ادامه حضور خود در ایران مطمئن نیست.

یادمان نرود، آن زمان قانون نانوشته‌ای در ارتش حاکم بود که اگر بخواهید پیشرفت کنید، حتما باید بهائی باشید؛ و دیدیم امرای بهائی ارتش چگونه پستهای کلیدی در قوای نظامی را اشغال کرده بودند در حقیقت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ کمر بهائیت شکست.

لذا باید در هر فتنه ای بر علیه جمهوری اسلامی رد پای تشکیلات بهائیت و پیروان آن در داخل کشور را جستجو کنیم. در طول سالیان ظهور و بروز فرقه ضاله بهائیت مشابه ضربه ای که بهائیت از پیروزی انقلاب اسلامی خورده ثبت نشده است و دشمن بدنبال احیای دوره محمدرضا شاهی است که انشالله این آرزو را با بصیرت ملت بزرگ ایران به گور خواهد برد.

حامد محمودی