کشیش و مبشر انجیلی سرشناس آمریکایی معتقد است حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل تحقق پیشگویی کتاب مقدس بوده است.

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از “سی بی اِن”، گرگ لوری، گفت وی معتقد است حمله بی سابقه و گسترده هفته گذشته ایران به اسرائیل در اصل پیشگویی کتاب مقدس بوده است که تحقق یافته است.

گرگ تاکید می کند هرج و مرجی که اکنون بر خاورمیانه حاکم شده نشانه دوره آخرالزمان است که در آخرت شناسی کتاب مقدس پیش بینی شده و در آن حضرت عیسی(ع) بار دیگر ظاهر می شود.

وی افزود براساس پیش بینی کتاب مقدس در دوران آخرالزمانی یهودیان به حاشیه رانده می شوند و یهودی ستیزی افزایش می یابد.

گرگ خاطرنشان کرد:” کتاب مقدس ملتی بزرگ در شمال اسرائیل به نام “حزقیال” را پیش بینی کرده که مورد حمله ماجوج قرار می گیرد. این اتفاق هنوز نیفتاده است. بسیاری از کارشناسان دینی معتقدند منظور از ماجوج در کتاب مقدس همان روسیه امروزی ست. با این دیدگاه موافقم اما هیچ کسی نمی تواند به طور قاطع این را بگوید.”

گرگ گفت:”می توانیم به طور قاطع بگوییم که یکی از متحدین روسیه، “فارس” خواهد بود. کتاب مقدس، ایران را با نام فارس یاده کرده است. بنابراین، حمله ایران به اسرائیل در کتاب مقدس پیش بینی شده که دقیقا اتفاق افتاد.”

“سی بی ان” می نویسد، گرگ تنها مبشر انجیلی نیست که معتقد است حوادث کنونی اسرائیل در کتاب مقدس پیش بینی شده است.

“جاناتان کان” که از نویسندگان سرشناس انجیلی نیز می باشد می گوید حمله حماس به اسرائیل که در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی اتفاق افتاد هم در کتاب مقدس عهد عتیق پیش بینی شده بود.

باید گفت حملات موشکی و پهبادی هفته گذشته ایران به اسرائیل با واکنش های مختلفی از سوی کشورها و مردم جهان روبرو شد. ایران هدف از این حمله را پاسخ قاطع به حمله چند وقت پیش رژیم غاصب و جانی اسرائیل به کنسولگری خود در سوریه عنوان نمود.

براساس گزارشات، بسیاری از شهروندان اروپایی برخلاف مواضع کشورهایشان حمله ایران به اسرائیل را حق ایران در دفاع از خود خوانده اند.

مسلمانان در برخی کشورهای اروپایی نیز این اقدام ایران را ستوده اند.

منبع: ادیان نیوز 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.