فرقه پژوهی

سکنه نوار غزه در تیررس هواپیماهای جنگی و توپخانه صهیونیست‌های اشغالگر است. درحالی‌که متحدان این رژیم جنایتکار دست از تجهیز این رژیم برنداشته، بهاییان که از اصلی‌ترین حامیان صهیونیست‌ها هستند تلاش در به دست آوردن آبروی رفته در قبال جنایات جنگی صورت گرفته را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مرکز تشکیلات جاسوسی بهاییت یا همان بیت‌العدل، در جلسات با محافل کشورهای مختلف بر حمایت از رژیم صهیونیستی تأکید بسیار دارد و دفاع از موقعیت اسرائیل در فضای مجازی و افکار عمومی دنیا را در دستور کار فرقه بهاییت قرار داده است مراکز تشکیلات بهاییت هجوم وحشیانه اسرائیل به غزه را با تمام جنایات آشکار و پنهان نه‌تنها در فضای مجازی سانسور می‌کنند بلکه سعی دارد اقدامات اسرائیل را انسان دوستانه و قهرمانانه نمایش دهند.

در جدیدترین اقدامات خود در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و مظلوم‌نمایی برای متجاوزین صهیونیست داشته‌اند. در همین خصوص مطلبی را در فضای مجازی مبنی بر اقدامات بشردوستانه در مورد این تجاوزگران کودک کش به این صورت انتشار و تبلیغ می‌نمایند: «اکثریت جمعیت اسرائیل در تیررس موشک‌های شلیکی سازمان تروریستی حماس و متحدان آن از نوار غزه به‌سوی اسرائیل است.»

حالا بر فرض که مطلب مذکور صحت داشته باشد، این فرقه پوسیده شریک در جنایات عمیق غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی، آماری ارائه دهد که در حمله نیروهای عزیز و شجاع جبهه مقاومت فلسطین به مناطق مختلف فلسطین اشغالی، چند زن و کودک کشته شده اند؟

این فرقه که ذاتش با پرورش دروغهای بزرگ اعتقادی ساخته شده، اگر حتی به اندازه یک ذره معرفت انسانی دارد در قبال جنایت بسیار پست و رذیلانه رژیم کودک کش و قاتل صهیونیستی در کشتار بیش از 1000 نفر از زنان و کودکان مظلوم و مجروح بی دفاع در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه موضع گیری نماید!!!!

واقعا قابل تأمل عمیق اینکه نه تنها موضوع گیری نکرده بلکه در حال توجیه این جنایت ضد بشری است!!!! (از کوزه همان تراود که در اوست= ذات پلید، قاتل و تروریست دروغگو)

لازم به است جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ضد انقلاب اخیرا در شهریور امسال دیداری با «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات رژیم اشغال‌گر قدس داشتند. تا به نوعی ضمن تجدید پیمان با این رژیم جعلی و متجاوز، در جریان جزئیات برنامه‌های طراحی شده‌ی اتاق فکر صهیونیست‌ها برای سالگرد اغتشاشات در ایران قرار بگیرند.

منابع:

موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی

خبرگزاری تسنیم

جامعه خبری و تحلیلی الف

سایت خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.