عبدالبهاء

فرقه پژوهی

تصاویر ذلت و پستی اسرائیل غاصب و کودک کش، حتما همان عزت سرمدی است!!!!!!!

از روزهای ابتدایی شکل گیری موجودیت رژیم صهیونسیتی (یوم النکبه- ۱۹۴۸) در جغرافیای فلسطین، ملت‌های مسلمان این کشور مصنوعی را نتیجه اعلامیه بالفور و توطئه استعمار جهت استقرار پایگاه سیاسی در غربی‌ترین منطقه خاورمیانه می‌دانستند. جنگ‌های اعراب و رژیم صهیونیستی، انتفاضه اول- دوم و ظهور مقاومت اسلامی در نوار غزه، نشانه سال ها جنگ و تنش میان امت اسلامی و صهیونیست‌های پست، قاتل، تروریست و کودک کش است که از نقاط مختلف جهان در فلسطین ساکن شده و این سرزمین اسلامی را اشغال کردند. پس از سال‌ها تبلیغات دستگاه رسانه‌ای و سینمای غرب، اما همچنان مسلمان، به‌ویژه اعراب منطقه نگاهی به‌شدت منفی به رژیم صهیونسیتی دارند. در جریان نظرسنجی موسسه آمریکایی واشنگتن، میزان مخالفت مردم کشورهای امارات، بحرین، عربستان سعودی، کویت، لبنان و اردن با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ترتیب ۷۱، ۷۶، ۷۵، ۸۱، ۸۶ و ۸۴ درصد اعلام شده است. مجموع این آمار نشان دهنده نفرت اکثریت مردم کشورهای عربی و مسلمان، نسبت به صهیونیسهای غاصب و کودک کش و مخالفت آن‌ها با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی است[1].

امروز اسرائیل در نزد جهانیان به کشوری منفور تبدیل شده و این از برکات همین شعارها و روز قدس است. تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی « ره» امروز تبدیل به یک  جریان مردمی شده است و در واقع مردم در میدان هستند و خواهان مبارزه با اسرائیل غاصب شده اند.

منفور بودن این رژیم در جام جهانی قطر به طور کامل مشهود بود روزنامه کیهان در آن روزها نوشت:

جام جهانی قطر برای صهیونیست‌ها به یک «کابوس» بدل شده است. «نفرت» کلمه‌ای است که خبرنگاران صهیونیست برای توصیف شرایط خود پس از مواجه شدن با تماشاچیانی که از سراسر دنیا برای تماشای فوتبال به قطر آمده‌اند، به کار می‌برند. آنها می‌گویند بارها مجبور شده‌اند برای نجات خود بگویند، اهل سرزمین دیگری هستند.

اما نقل است از عبدالبهاء که:

«هوالابهی در خصوص اجتماع سلاله اسرائیل در اورشلیم به موجب نصوص انبیاء سوال نموده بودید …،اجتماع اسرائیل در آن عبارت از آن و بشارت بر آن است که کل اسرائیل در ظل لواء الهی وارد و بر بحر قدم وارد می‌گردند … ذلتی را که اسرائیل در دوهزار و پانصد سال کشید حال بدل به عزت سرمدیه خواهد گشت و بظاهر ظاهر نیز عزیز خواهند شد به قسمی که محسود اعداء گردند و مغبوط اودّا طوبی لهم ثم البشری و البهاء علیهم اجمعین.[2]»

تصاویر ذلت اسرائیل هم، حتما همان عزت سرمدی است؛ فقط چون معنوی‌است و ما چشم باطن نداریم؛ متوجه نیستیم[3]!!!!!

آیا عزت انسان به کشتار زنان و کودکان بی دفاع، فرار سربازان از جبهه جنگ و جنگ رودررو، ترور رهبران شجاع، ترور دانشمندان، خراب کردن و غصب خانه فلسطینی ها، آواره نمودن میلیونها انسان بی گناه، کشتن کودکان جلوی چشم والدین و قس علی هذه می باشد؟؟؟؟

ننگ و ذلت باد بر رژیم و مردم پست صهیونیست و حامیان سینه چاک و پست آن .

[1]– (خبرگزاری مهر)

[2] – (امر ‌و خلق، جلد ۴، ص ۴۶۹»

[3] – (سایت استاد حسن ارشاد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.