فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

«عرفان ثابتی» تئوریسین و سخنگوی فرقه بهائیت، در گفت و گوی خود با «سیما ثابت» در برنامه «چشم انداز» شبکه ایران اینترنشنال، تهمت‌هایی علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد.

وی با اشاره به زلزله «خوی» در ایران و زلزله ترکیه و سوریه، علت اصلی تلفات و خرابی‌های گسترده در این زلزله‌ها را ناشی از عدم توجه به مردم توسط حاکمیت‌ها خصوصاً جمهوری اسلامی معرفی کرد.

این در حالی است که زلزله خوی تنها چند کشته برجای گذاشته، امّا ثابتی با جمع‌بندی این حادثه با زلزله‌های ترکیه و سوریه و تلفات بسیار آنها، نظام‌های خاورمیانه بخصوص ایران را، متهم می کند که تنها به امنیت نظامی توجه کرده و امنیت اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی،غذایی و روانی مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

ثابتی بدون توجّه به شدت زلزله‌های اخیر و نادیده گرفتن عمدی تعداد تلفات اندک در زلزله خوی و جمع بستن آن با دو زلزله بزرگ دیگر، تنها بهانه‌ای برای سیاه‌نمایی علیه ایران می‌خواهد.

 این در حالی است که وی هرگز به شدت آسیب‌ها و تلفات در غرب در حوادث مشابه یا صدمات روانی افراد در آشوب‌ها و بی‌نظمی‌ها، حمله به سوپر مارکت‌ها و دزدیدن اموال مردم و بسیاری حوادث دیگر که علیرغم همه سانسورهای خبری منتشر می‌شوند و نشان از عدم توجه حاکمیت این کشورها به مردم آنها است، هرگز اشاره‌ای نمی‌کند.

جناب ثابتی توصیه اکید ما این است که شما حتما به روانپزشک مراجعه داشته باشید. بنظر میرسد بیماری فراموشی یا همان الزایمر بر شما چیره شده است تلفات و خرابی سنگین درترکیه و سوریه اتفاق افتاده بعد حاکمیت ایران نا کارآمد است !!!

 زلزله خوی حتی از مرحله اسکان و آوار برداری گذشته و در بازسازی در مرحله آغاز قرار دارد. بابا شما دیگه چه فریبکارای هستید واقعیت هم از مردم پنهان میکنید. جناب ثابتی مردم در داخل ایران  شهرخوی را میبینند و به آنچه مشاهده میکنند ایمان دارند شما بیخود آب در هاونگ میکوبی .