تلف شدن “پیروز” نماد ناکارآمدی دولت  

فرقه پژوهی

  خبری که این روزها دل بسیاری از مردم و عاشقان به طبیعت و حیوانات را آزرد و در رسانه های خبری جنجال به پا کرد؛ تیتری با این عنوان بود “پیروز تلف شد”

حال این سوال در ذهن هر فرد ایرانی وغیر ایرانی ایجاد میشود که چرا باید تلف شدن یک قلاده یوز اینقدر مورد توجه رسانه ها و البته برخی سیاسیون با اهداف خاص باشد ؟ . یا بعبارت دیگر این اتفاق چرا باید به راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی یعنی همان ناکارآمدی دولت تبدیل گردد ؟

مگر نه این است که امثال این اتفاق که در تحقیقات زیست محیطی سراسر دنیا به شکلهای گوناگون و در رابطه با گونه های جانوری انجام میگیرد بسیار بوده و تلف شدن جانور نیز یک امر طبیعی و بدیهی است.

اما نکته ماجرا کجاست؟ در این میان کسانی هستند، که قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. و از تلف شدن این حیوان نهایت استفاده را بنمایند. آنان همسو با تمامی جریانات ریز و درشت معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد القای جو ناامیدی به مخاطبان خود خاصه مردم ایران  پیروز را به نماد “پیروزی و شادی و مقابله با ظلم” بوده،  تا  پروژه ناکارآمدی دولت را برجسته نمایند.

این در حالی است که بسیاری از شبکه های معاند  همچون “من و تو بهائی و بی بی سی فارسی و …”و برخی چهره های فعال محیط زیست  و برخی از سلبریتی های خود فرخته در صفحات مجازی خود ، با ایجاد سیاه نمایی و غوغا سالاری رسانه ای و ریختن  اشک تمساح ازجریان فوت پیروز یوزپلنگ ایرانی نهایت سواستفاده را نموده و پیروز را نمونه ای از نا کارآمدی دولت معرفی کردند. اما واقیت ماجرا اینجاست که این توله یوز در همان ابتدا با زایمان غیر طبیعی به دنیا امده بود و دارای نقص سیستم ایمنی بدن بوده ورشد نرمالی نداشته است .

بعبارت دیگر اینها همان افراد مواجب بگیر دشمنان مردم ایران و خائنین به این مملکت هستند که با نماد سازی از کوچکترین مسائل جامعه (حادثه ­پیروز)، و ارتباط دادن موضوعات بی ربط به یکدیگر و غوغا سالاری با استفاده از رسانه ها و شبکه های مجازی، سو استفاده از  احساسات مردم و سیاه نمایی فقط و فقط به فکر ایجاد فضای ناامیدی در جامعه و از بین بردن امید ها و نادیده انگاشتن پیشرفتهای کشور هستند.

یکی از این افراد خود فرخته و حامی سلطنت طلبان «رضا تابنده» فرزند قطب اسبق فرقه نعمت‌اللهی سلطانعلی‌شاهی گنابادی و جزو جریان سنّتی این فرقه و مرید «علیرضا جذبی (قطب فعلی فرقه)» می باشد. او از ابتدای اغتشاشات امسال؛ ضمن اتّخاذ مواضع دوپهلو، هم‌سو با دسیسه‌گران علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی، در پازل دشمن بازی کرده است ازمعرکه جریان توله یوز ایرانی پیروز جا نمانده و در 10 اسفند در یک استوری صفحه اینستاگرامش درباره تلف شدن یوز ایرانی، مرگ آن را به نوعی اهمال از سوی مسئولان مربوطه عنوان کرد که امید ایرانیان را از بین برد! وی همچنین طی استوری دیگری درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز در برخی شهرهای کشور، گریه های امروز برای این موضوع و مرگ یوز ایرانی را ترکیدن بغض عمیق کهنه خواند!

با تشکر از تهیه کننده مطلب سرکار خانم ” م . ا”