پس از عملیات موفق موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران علیه مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی و تبعات بسیار مثبت آن در جهان اسلام، کشورها و ملت های  آزاده جهان و هم چنین افزایش مقبولیت و مشروعیت این اقدام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا، صهیونیست ها به تکاپو افتاده تا این موفقیت تاریخی و نظامی را زیر سوال ببرند، لذا دست کار شده و سعی دارند از عوامل رسانه ای ضد انقلاب و بویژه گروهک تروریستی منافقین( کارنامه سیاه در کشتار ملت ایران) در این راستا بهره ببرند. لذا نخست محورهای زیر را در دستور کار قرار دادند.

۱_سانسور رسانه ای و جعل اخبار موفقیت عملیات سپاه

۲_ ساخت اخبار جعلی در خصوص افزایش نرخ دلار و تنش های جدید در حوزه اقتصاد ایران

۳_ایجاد جریان های آشوب زا و فتنه گر در ایران

۴_ ترور

۵_ افزایش تحرکات تروریستی و آشوبگر

۶_تقویت فعالیت گروهک های تروریستی در اقصی نقاط ایران

۷_آغاز جنگ نرم جدید در فضای مجازی

۸_طرح ریزی برای هرگونه اقدام مخرب در ایران

که در این رابطه جلسه نماینده اسرائیل با منافقین برگزار گردیدکه به شرح زیر می باشد:

به گزارش اخبار جهادی، همزمان با حمله تلافی جویانه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت اسرائیل در کشور آلبانی، با حضور مخفیانه در مقر گروهک منافقین در این کشور، جلسه هماهنگی برای تغییر جو رسانه‌ای داخلی و تبدیل شکست اسرائیل به پیروزی و جهت دهی موج‌ها به سمت چالش اقتصادی برگزار کرده است.

در این جلسه که با حضور کادر ستاد اجتماعی و ستاد اطلاعات منافقین در حضور عباس داوری، زهرا مریخی، مژگان پارسایی و مهدی ابریشمچی با دو نفر از عوامل سفارت رژیم صهیونیستی برگزار شد، مقرر شد که عناصر گروهک در داخل نسبت به تولید محتوای جعلی از صف‌های بنزین و دلار و برخی اقدامات میدانی نظیر شعار نویسی اقدام کنند.

همچنین عناصر این گروهک در حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی نسبت به شکست صد درصدی اهداف جمهوری اسلامی و جهت دهی موضوعات به سمت ایجاد رعب و وحشت از پاسخ اسرائیل تا زمینه سازی برای ایجاد برخی شورش‌های اقتصادی تمرکز داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.