دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و کاندید انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا، وعده داد که در صورت رسیدن دوباره به قدرت از ارزش‌های مسیحیت دفاع کند.
فرقه پژوهی به گزارش فاران نیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و کاندید انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا، وعده داد که در صورت رسیدن دوباره به قدرت از ارزش‌های مسیحیت دفاع کند.
ترامپ در جمع اصحاب رسانه های مسیحی بین المللی در “نشویل” گفت از ارزش های مسیحیت در برابر تلاش های چپ گراها به شکستن صلیب دفاع می کند.
وی افزود: تمام رژیم های کمونیستی در طول تاریخ تلاش کردند کلیساها را از بین ببرند و نظام های فاشیستی نیز به دنبال تسلط بر کلیساها یا تخریب آنها بودند.
ترامپ تاکید کرد: چپ رادیکال در ایالات متحده آمریکا نیز به دنبال تخریب یا کنترل کلیساها می باشد.
ترامپ گفت: “قسم می خورم که در دولت ترامپ کسی جرأت نکند حتی به صلیب دست بزند.”
بسیاری از کارشناسان امر، اظهارات تازه ترامپ را تلاش برای ملی گرایی مسیحی(ناسیونالیسم مسیحی) می دانند، اینکه بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا تلاش کردند این کشور یک کشور مسیحی باشد و ارزش های مسیحیت تقویت گردد تا به مقوله جدایی کلیسا از سیاست نقطه پایان گذاشته شود، یعنی شعار جدای دین از سیاست که بیش از سه قرن شعارش را می دانند را زیر پا می گذارند!!
از طرف منظور ترامپ از حمایت، کدام مسیحیت است؟ همان مسیحیتی که فرمان کشتار فلسطینیان و مردم غزه را صادر می کند؟ و آن را عین دفاع از خود و زمینه ظهور مسیح تلقی می کند؟ همان مسیحیتی که به صغیر و کبیر، زن و کودک، کودک و نوجوان، زن و مرد، خبرنگار و امدادگر، حمله به خودروی غذا و …. رحم نمی کند؟ مسیحیت صهیونیستی که در کشتار انسان های بی گناه از یهودیان صهیونیست بسیار بی شرم تر است؟ کدام مسیحیت؟؟؟؟
اگر این مسیحیت منظور نظر ترامپ است که هست و تاریخ ریاست جمهوری قبلی وی آن را تأیید می کند، امیدوارم خدای مهربان و رحیم مسیح(ع) قبل از هر گونه اقدام شرش را از سر مردم جهان کم کند!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.