عبدالحمید

فرقه پژوهی

عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز مانند کارشناسان بهایی چون عرفان ثابتی، ترجیح می دهد در برابر جنایات اسرائیل در غزه سکوت کند و حتی از حماس انتقاد کند و در عوض بسیار با احتیاط در برابر این همه جنایت اسرائیل تنها به عبارت مورد تایید ما نیست بسنده کند.

عرفان ثابتی

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در هفتمین روز از جنگ غزه و در حالی که صهیونیست‌های غاصب بالغ بر 8000 فلسطینی بی‌گناه را با بمباران هوایی به شهادت رسانده اند، گفت: نابودی اسرائیل، شدنی نیست و بحران کنونی، نیازمند راه‌حل عادلانه است. او با ادعای این که «چاره بحران خاورمیانه، تشکیل دو دولت مستقل است، نه نابودی اسرائیل»، از حماس به خاطر حمله به غیرنظامیان انتقاد کرد و گفت چشم‌بسته از گروه‌های اسلامی حمایت نمی‌کند. او همچنین گفته است:«زیاده‌روی از هر طرفی که باشد- انسان‌ها را بزنند، کودکان را بزنند- مورد تایید ما نیست[1]

عبدالحمید در نوشته خود به حق دفاع مشروع مردم مظلوم فلسطین که کشورشان توسط اسرائیل غصب شده و یا محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اشاره‌ای نکرده است، درست همان موضعی که آمریکای شریک جرم رژیم جانی و غاصب و ضدانقلاب درباره عملیات طوفان‌الاقصی اتخاذ کرده‌اند[2]!

فرقی نمیکنه عبدالحمید وهابی باشی یا عرفان ثابتی بهایی، همین‌که اینهمه کشتار زن و بچه رو در غزه ببینی، آب بستن روی مردم، و حمله به بیمارستان، و هزار تا جنایت دیگه رو مشاهده کنی و در عین حال سکوت کنی؛ قطعاً بویی از ‎انسانیت نبردی[3]

رژیم غاصب صهیونیستی مرزهای غیراخلاقی و پستی را در جنایات اخیرش جابجا نموده است که شاید در طول قرون اخیر بی سابقه باشد. از بس جنایاتش وقیحانه است که روی داعش و داعش صفتان را سفید کرده است، آنوقت فرقه ضاله ای مثل بهائیت که ادعای کرامت انسانی دارد، علاوه بر اینکه هیچ موضعی علیه این جنایات اتخاذ نمی کند، بلکه آن را توجیه هم می کند، به نظر می رسد این توجیه صد در صد غیر اخلاقی و بیشرمانه عبدالحمید و بهائیت، به مراتب بدتر  و رذیلانه تر از جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل باشد.

[1] – خبرگزاری فارس

[2] – خبر آنلاین

[3] – کانال استاد حسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.