فرقه پژوهی

شبکه بهائی آذربایجان نقش مهم و استثنایی در تامین اکثریت سوخت لازم برای رژیم صهیونیستی برای بمباران و کشتار مردم فلسطین

«نهضت مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان» با انتشار بیانیه‌ای  از نیروهای مقاومت فلسطینی  در نبرد با اشغالگران صهیونیست قدردانی و حمایت کرد.

به گزارش الوقت، «نهضت مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان» با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی  از نیروهای مقاومت فلسطینی  در نبرد با اشغالگران صهیونیست، گفت: « مجاهدان عزیز و شیران جبهه حق! شما در مبارزه با دشمن صهیونیستی و متجاوزان قدس؛ سر ما را بالا و پیشانی ما را سفید کردید.» در این بیانیه همچنین با انتقاد از حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان گفته شده است: « این شبکه بهائی نقش مهم و استثنایی در تامین اکثریت سوخت لازم برای رژیم صهیونیستی از طریق نفت آذربایجان را دارد که سبب بمباران فلسطینیان عزیز و کشتار و جنایات خونین علیه بشریت می شود[1]

متن کامل بیانیه «نهضت مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان» در حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم  وَمَأواهُم جَهَنَّمُ  وَبِئسَ المَصیرُ

ای مجاهدین عزیز فلسطین و ای قهرمانان عزیز بی باک که در خط مقدم با دشمنان ظالم اسلام می جنگید!

از طرف مردم آزاده آذربایجان و بویژه نهضت مقاومت اسلامی حسینیون به شما سلام و درود می‌فرستیم.

مجاهدان عزیز و شیران جبهه حق! شما در مبارزه با دشمن صهیونیستی و متجاوزان قدس؛ سر ما را بالا و پیشانی ما را سفید کردید. قلب آزادگان در سراسر جهان با شماست. در این میان لشکر شیطان انس و جن در داخل امت دست به کارهای کثیف می زنند تا عمل مقدس شما را خدشه دار کنند. یکی از این گروه های بدعت گذار و ضد اسلام، بهائیان هستند.در کشور ما آذربایجان نیز این دشمنان اسلام به عنوان یاران صهیونیست ها به صورت شبکه ای اشغالگران قدس را تطهیر می‌کنند و مدافعان بیت المقدس را تخریب می کنند.

این شبکه بهائی نقش مهم و استثنایی در تامین اکثریت سوخت لازم برای رژیم صهیونیستی از طریق نفت آذربایجان را دارد که سبب بمباران فلسطینیان عزیز و کشتار و جنایات خونین علیه بشریت می شود. این فرقه انحرافی از بدو پیدایش در خدمت صهیونیسم جهانی بوده و هم اکنون محل اصلی جاسوسی آنان در کوه کرمل در سرزمین های اشغالی فلسطین در مکانی به نام بیت العدل در شهر حیفا قرار دارد.

با توجه به تهدید دشمن صهیونیستی به تخریب مسجدالاقصی و در خطر بودن اماکن مقدسه در فلسطین، از شما مجاهدین عزیز خواهش می‌کنیم که حملات موشکی هشدار آمیز به کوه کرمل و سه لانه فساد بهائیت از جمله بیت‌العدل را در دستور کار خود قرار داده و امنیت این غلامان حلقه به گوش صهیونیست ها را هدف قرار دهید.ما در این امر مهم و تمامی مقاطع مبارزه شما تا آزادی قدس شریف با تمامی امکانات، تجربیات و توان خود پشتیبان و آماده کمک به شما در تمام زمینه‌ها هستیم و آمادگی خود را برای حضور در فلسطین اعلام می‌نماییم.

جالبه بچه های حسینیون از مقاومت خواستن مکانهای مربوط به بهاییان رو در فلسطین اشغالی هدف قرار بدن[2].

چندی پیش نیز نهضت مقاومت اسلامی حسینیون با انتشار بیانیه ای افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ  وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا. اسراء-۵»

افتتاح سفارت آذربایجان در فلسطین اشغالی ثمره شجره ملعونه ای است که ۲۶ سال پیش نتانیاهو در اولین دیدار رسمی خود با حیدر علیف در باکو آن را کاشته بود و ما امروز شاهد نتایج ویران کننده و نحس آن در منطقه و آذربایجان هستیم.

مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان افتتاح سفارت کشور مسلمان با اکثریت پیروان مکتب اهلبیت آذربایجان را در فلسطین اشغالی به شدت محکوم میکند و اعلام میدارد که حکومت دیکتاتورک علی‌اف و رژیم صهیونیستی سیلی سختی را از امت اسلامی خواهند خورد. مطمئن باشید اسرائیل جعلی از بین خواهد رفت و هدف صهیونیست‌ها از حضور در قفقاز و اشغال آذربایجان این است که قبل از نابودی کامل در فلسطین اشغالی آذربایجان را به آتش کشیده و شیعیان آذربایجان را قربانی اهداف شوم خود بکنند و آنها را به عنوان سپر بلای ارتش شیطانی صهیونیسم جهانی در مقابل جمهوری اسلامی و محور مقاومت قرار بدهند.مردم مسلمان آذربایجان باید با اتکا به ایات قران کریم دشمنی با آل یهود را وظیفه شرعی و واجب خود بدانند و به هیچ وجه به حضور صهیونیست‌ها و ناتو در آذربایجان اجازه نداده و خوشبین نباشند.

مردم مسلمان آذربایجان بدانند که حضور صهیونیسم جهانی و عوامل تخریبگر آنها در آذربایجان برخلاف تبلیغات رژیم علی‌اف موجب تضمین امنیت کشور نخواهد شد و جز آتش دشمنی و ناامنی و عذاب الهی چیزی دیگری را عاید آذربایجان و مردم آن نخواهد کرد.

وظیفه مردم مسلمان آذربایجان براساس دستورات الهی مبارزه با طاغوت و تلاش برای تغییر سرنوشت خود و آذربایجان به سمت خوشبختی و سعادت است. خداوند وعده نصرت را به مردمی داده است که خواهان تغییر سرنوشت خود باشند و در این راستا حرکت بکنند و الا خداوند هیچ تغییری در سرنوشت ملتها بدون اراده آنها ایجاد نخواهد کرد[3].

در این بیانیه از بهائیت با عنوان عوامل تخریبگر رژیم صهیونیستی یاد شده است که آتش دشمنی و ناامنی و عذاب الهی را عاید آذربایجان و مردم آن خواهند کرد.

به نظر می رسد جبهه مقاومت آذربایجان شناخت درستی از فرقه ضاله بهائیت پیدا نموده است که چنین مواضع هوشمندانه ای را اتخاذ کرده است. بدرستی درک کرده اند که این فرقه ضاله جاسوس و عامل رژیم کودک کش، غاصب و تروریست اسرائیل هستند.

 

[1] – (سایت تحلیلی خبری الوقت)

[2] – (کانال استاد حسن ارشاد)

[3] – (سایت خبر آنلاین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.