فرقه پژوهی

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 در کنار متهمان دیگر این واقعه، یک زوج پزشک نیز حضور دارند. «فرزانه و حمید قره‌حسنلو» در شهادت شهید عجمیان نقش اساسی داشتند. حمید قره‌حسنلو از اعضای فرقه دراویش گنابادی ست که در ماجرای گلستان هفتم منطقه پاسداران تهران نیز نقش مهمی ایفا کرده است. علاوه بر اسناد و شواهد، حمایت رسمی رسانه های وابسته به این فرقه ها نیز این موضوع را تایید میکند.

فراموش نکنیم اسفند ماه ۹۶، خون شهید محمدحسین حدادیان در گلستان هفتم تهران بر زمین ریخت و امروز نیز خون شهید سیدروح الله عجمیان دستمایه کینه جویی این فرقه از اسلام و انقلاب شد.

فرقه های ضاله و منحرف، با ادعاهای دروغین اساسا برهم زننده‌ی امنیت اجتماعی و روانی مردم بوده و حمایت دشمنان انقلاب اسلامی از این فرق هم با همین هدف (ایجاد آشوب در ایران عزیز) انجام میگیرد. پس باید هیچگاه فراموش نکنیم که فرقه ها دزدان روح و روان افراد جامعه خصوصا جوانان این سرزمین میباشند.

https://36519479.khabarban.com/

با تشکر از تهیه کننده مطلب سرکار خانم م ب