مسیحیت تبشیری

فرقه پژوهی

  • جریان مسیحیت تبشیری صهیونیستی شیطانی در دستیابی به اهداف خاص خود، از روش هایی استفاده می کند که در ادامه بخش دوم، به شرح زیر به آن می پردازیم.
  • کتاب بسندگی
  • شریعت گریزی
  • مخالفت با قوانین کشورها

 

ویژگی هفتم: کتاب بسندگی

مبلغین صهیونیستی تبشیری، با نادیده انگاشتن تمامی تعالیم 1500 ساله ی مسیحی، از قرن شانزدهم به بعد، تاثیرات بسیار مخرب و دهشتناکی را در مسیحیت ایجاد کردند. کاملا قابل فهم است که اگر کسی بخواهد یک دین را به انحراف و نابودی بکشاند، بهترین و موثرترین روش آن، تحریف منابع قابل استناد و مراجع ذی صلاح تعیین کننده ی آموزه ها می باشد! یعنی کافیست به جای مقابله کردن با تعالیم یک دین، مستقیما به منابعی که آموزه ها را تعیین می کنند حمله کرد تا خود به خود با زدن ریشه و اصل، فروع آن هم نابود شود.

تبشیری های صهیونیستی، با انکار رهبری و مرجعیت واحد کشیش ها و عدم اعتناء به شوراهای مهم مسیحیت که در طول تاریخ برگزار شده بود، نوع جدیدی از مسیحیت را در معرض نمایش قرار دادند. فکرش را نمی توان کرد که بعد از سال های متمادی دیگر عصمت و اعتبار پاپ زیر سوال بوده و کلامش تاثیری ندارد. گویی که تمامی اعمال و سنن گذشتگان مسیحی که متاثر از دستورات و مصوبات پاپ ها بوده است، انحرافی بیش نبوده. و به همین سادگی با ازبین بردن رهبری واحد و تعریف شده در ماخذ و منابع تعلیمی مسیحیت تحریفی اساسی ایجاد کردند.

درنتیجه، این منحرفین جدیدالتاسیس، صرفا کتاب مقدس را منبع دریافت منابع دانسته، که تفسیر آن را هم با برداشت های شخصی، حجت قرار دادند.

بی خردی این منحرفین جدیدالتاسیس، به حدیست که هر زن جوان از دست داده را به خنده وا می دارد. چرا که اساسا تعالیمی که تا به امروز دریافت کرده بودند، حاصل تفاسیر پاپ ها و شوراهای قبلی می باشد که اساسا تبشیری ها آن ها را کنار گذاشتند. و بدتر اینکه با تنزل دادن مباحث اعتقادی کتاب مقدس، به برداشت های شخصی، قدرت فهم هر شخص را، بالاتر از پاپ و کشیش اعظم قرار دادند.

ویژگی هشتم: شریعت گریزی

عقل بشر حکم می کند، خداوند که عالم را خلق کرده است، برای انسان در مقابله با عالم و یکدیگر احکامی را نیز قرار داده است، به این معنی که مشخصا هر شخصی می داند که از جانب خداوند، در مقابله با اجسام، حیوانات و انسان ها، باید مقید به سنن و آدابی باشد. نه اینکه هر نوع عملی خواست می تواند انجام دهد! این فهم از دین، قدمتش به قدمت خلقت انسان بر می گردد و کسی منکر آن نبوده است، که البته تبشیری های صهیونیستی همیشه درصحنه، به این امر واضح و مبرهن هم رحم نکرده و تحریف دیگری در مسیحیت به وجود آوردند. تحریفی که در مسیحیت سابقه نداشته و چه بسا به ذهن کسی خطور هم نکرده باشد.

مبلغین تبشیری پروتستانی، با حذف نجات دهندگی اعمال انسان از دائره ی تعالیم مسیحیت، قائل به منجی بودن ایمان محض شدند، و با صراحت تمام عمل به شریعت را نوعی بی اعتمادی به خداوند می دانند! به این معنی که در طول 15 قرن، مسیحیت در گمراهی بسر می برده، و آبای کلیسا نیز، بویی از معرفت به مسیح نداشته اند.

این اباحه گری مدرن که در ذیل معارف دینی مطرح شد، عامل بسیاری از فساد ها و گناهان شد. چرا که یک مسیحی پروتستانی، بر این عقیده است که این عمل خوب من نیست که باعث جاودانگی من در بهشت می شود، بلکه ایمان من به مسیح است که حتی گناهان من را پاک می کند.

درهرصورت و در حال حاضر، در نتیجه این تعالیم غلط و انحرافی، ما شاهد طیف گسترده ای از مسیحیان بی قید و بند هستیم، که دینشان غیر از ادعای ایمانشان نبوده و کاملا آزادانه بدون قید و بند شرعی مسیحی زندگی می کنند.

ویژگی نهم: مخالفت با قوانین کشورها

یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد مبلغین تبشیری، قانون شکنی این فرقه است. اعضای این فرقه بر این باور هستند که به هر ترتیبی که شده باید معارف ساختگی خود را به گوش تمامی بشر برسانند، و به عبارتی همه ی مردم را گله و شاگرد خداوند بسازند. این روحیه ی تهاجمی تبشیری های صهیونیستی در حالی و به گونه ای انجام می پذیرد که در دنیای مدرن امروز، هر انسان عاقل و بدوی، متوجه می شود که با ورود به قلمرو هر حکومتی، موظف به رعایت قوانین و آداب آن کشور و مردم می باشد. و نمی تواند بدون اجازه دولت و مردم آن کشور فعالیت های حتی خیر خواهانه داشته باشد. اما این مبلغین تبشیری بی مبالات، در صورت ممانعت هر فرهنگ یا کشوری، به صورت مخفیانه و غیر قانونی اقدام به تبلیغ و گسترش فعالیت های خود می کنند، و وای بر حال کشوری که به مقابله با این گروه برخیزد، چرا که با کوبیدن بر طبل و شیپور مظلومیت، گوش فلک را کرمی کنند که در این کشور حقوق بشر نادیده گرفته شده است.

شایان ذکر است، وقتی امام خمینی (رحمه الله علیه) در پاریس بسر می بردند، اطرافیان تصمیم به قربانی گوسفندی در منزل شخصی ایشان گرفتند، اما امام خمینی ره با آن ها بدلیل غیر قانونی بودن این کار در فرانسه، حتی در منزل شخصی مخالف کردند و مانع از انجام قربانی شدند. چرا که یک فقیه و عالم شیعه، متوجه نظم و نظامات بشری می باشد، و با تبعیت از آیات و روایات، مدنیت اسلام را در کشوری اجنبی به نمایش می گذارد. از اینجاست که فاصله بین مبلغین صهیونیستی و فقهای امامیه آشکارتر می شود.

                                                                           پایان بخش سوم