منافقین

فرقه پژوهی به نقل از فارس پلاس

یک منبع آگاه امنیتی چرایی و علت حمله پلیس آلبانی به منافقین را تشریح و درباره هویت منافق کشته‌شده جزئیاتی ارائه کرد.

عبدالوهاب فرجی از فرماندهان برجسته گروهک تروریستی منافقین در عملیات مهندسی و از فرماندهان این گروه در عملیات مرصاد که مسئولیت فنی ـ مهندسی این سازمان تروریستی را به‌عهده داشت، در درگیری روز گذشته این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی، به هلاکت رسید.

علاوه بر کشته شدن “عبدالوهاب فرجی” و برابر گزارش‌های منابع خبری تسنیم در آلبانی، وضعیت چند تروریست دیگر وخیم اعلام شده است؛ بین زخمی‌ها که تعداد آن بیش از 20 نفر است، چند فرمانده دیگر این گروهک تروریستی وجود دارد که سازمان برای مخفی نگه‌داشتن آن به تکاپو افتاده است.

یک منبع مطلع و آگاه در حوزه فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: تروریست‌ها تصور می‌کردند که آلبانی پایگاه همیشگی آنها برای اقدامات تروریستی اعم از سایبری و رسانه‌ای علیه ایران است اما هشدارهای صریح ایران مبنی بر مقابله‌به‌مثل کردن با تهدیدهایی که متوجه امنیت کشور می‌شود، همه کشورها را متوجه کرده است که پناه دادن به تروریست‌ها هزینه‌زاست؛ آنچه در آلبانی رخ داد در حقیقت نتیجه دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مجموعه اقدامات دستگاه‌های مختلف بود[1].

طبق گزارش خبرگزاری ها در جریان عملیات پلیس آلبانی، ۲۱ عضو سازمان مجاهدین خلق مجروح یا مصدوم شدند، اما این نیرو مدعی است که مأموران پلیس خود قربانی خشونت بوده و ۱۵ مأمور پلیس در این عملیات مجروح شده و چند خودرو هم آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس تصمیم «اجازه کنترل» دادگاه بدوی مبارزه با فساد و جرائم سازمان‌یافته دولت آلبانی، دفتر دادستانی ویژه فساد و جرایم سازمان‌یافته یک پرونده دادرسی کیفری در رابطه با جرائم «تحریک به جنگ، رهگیری غیرقانونی اطلاعات کامپیوتری، نفوذ به سامانه‌های رایانه‌ای و اطلاعات، همچنین سوء‌استفاده از تجهیزات و تشکیل گروه‌های بزهکار سازمان‌یافته» برای سازمان مجاهدین خلق باز کرده است.

لازم به ذکر است حدود یک‌هزار نیروی پلیس آلبانی بامداد سه‌شنبه ۳۰ خرداد برای بازرسی و تفحص از مقر سازمان مجاهدین خلق وارد کمپ اشرف ۳ شدند، اما با مقاومت اعضای این سازمان روبه‌رو شدند. به گفته فرمانده کل پلیس آلبانی، در جریان بازرسی از اردوگاه اشرف، ۹۶ کامپیوتر، ۴۹ لپ‌تاپ، دو تبلت و سه کارت حافظه همراه با مقادیر زیادی اسناد مکتوب ضبط شده است. او همچنین اشاره کرد که اعضای سازمان مجاهدین خلق سعی در سوزاندن اسناد و مدارک داشته‌اند. مقاومتی که در نهایت چندین مجروح و زخمی بر جا گذاشت[2].

این رخداد با استقبال مقامات‌ جمهوری اسلامی همراه شد و از جمله ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، در توئیتر نوشت که «امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند».

 

 

[1]https://www.farsnews.ir/news

2-  https://www.radiofarda.com/a/albanian