جنایت بهائیت و صهیونیست‌ها

📌می‌دانیم که حزب بهائیت همچون صهیونیستَ ساخته و پرداخته دست انگلیس است، در همین راستا؛

۱. عبدالبها با هدایت انگلیسی‌ها به اصطلاح این‌گونه پیش‌بینی می‌کند: «اینجا فلسطین است اراضی مقدسه است عنقریب قوم یهود به این اراضی بازگشت خواهند نمود سلطنت داودی و حشمت سلیمانی خواهند یافت.»

۲. روحیه ماکسول بیوه شوقی افندی در رابطه با رژیم اسرائیل چنین اظهار نظر می‌کند: «من ترجیح می‌دهم جوان‌ترین ادیان یعنی بهائیت از تازه‌ترین کشورها جهان یعنی اسرائیل رشد و نمود پیدا کند و در حقیقت باید گفت آینده ما بهائیان و اسرائیل همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوستَه است.»

۳. در حالی که، در اغلب کشورهای اسلامی بهائیت ممنوع اعلام گردید اما دولت اسرائیل همه‌گونه آزادی را به بهائیان می‌دهد و این پاداش استعمار انگلستان به عبدالبها بود که در ادامه باحمایت‌های صهیونیست‌ها، بهائیان حتی از پرداخت گمرک و مالیات معاف می‌شوند. همچنین کمک‌های بسیاری برای ساختن مقبره علی محمد باب و دیگر ساختمان‌ها و مقرهای بهائیان در حیفا و عکا به بهائیان صورت می‌گیرد. درمقابل این حمایت‌ها از بهائیان، رژیم صهیونیستی این حزب را در سرتاسر جهان به خصوص جهان اسلام برای جاسوسی بکار می‌گیرد و امروز هم می‌بینیم که این حزب و فرقه انحرافی و وابستگان آنان در سر تاسر دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند.

۴. نمونه بعدی آن، حمایت از عملیات کودک‌کشی و جنایات باند تروریست و جنایتکار صهیونیست‌ها در غزه می‌باشد.

که در ادامه حمایت از اقدام کاملا ناجوانمردانه و تروریستی در ترور شهید القدس «اسماعیل هنیه» می‌باشد.

اینها مرزهای شرارت را جابجا کرده‌اند. رسوایی بیش از این‌ها!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.