شیاطین

فرقه پژوهی

یکی از شاخص‌ترین افراد در دوران مدرن شیطان گرایی که به نظر بسیاری از کارشناسان پدر شیطان گرایی مدرن محسوب می شود، آلیستر کرولی است. وی متولّد سال 1875 انگلستان می‌باشد. او که ابتدا در رشته فلسفه دانشگاه «ترینیتی» کمبریج انگلستان مشغول به تحصیل بود به رشته ادبیات انگلیسی تغییر رشته داد و به عنوان یک نویسنده و منتقد اجتماعی شهرت پیدا کرد. در سال 1904 کرولی و همسر جدیدش رز، به مصر سفر کردند. کراولی از خدای مصریان «توث Thoth» درخواست کمک کرد. بعد از این ماجرا کرولی مدعی شد در تاریخ 8 آوریل فرشته ای به نام «آیواز» با او صحبت کرده و دستوراتی را به وی الهام نموده است. کرولی این دستورات را به عنوان یک کتاب با نام «کتاب قانون» تدوین نمود و خود را پیامبر این الهامات می دانست. بعد از ان  کرولی که چهره شاخص شیطان پرستی در قرن بیستم شد و در رشته ادبیات انگلیسی تبهر پیدا کرد و به عنوان یک نویسنده و منتقد اجتماعی شهرت یافت.

او برای تحقیق پیرامون حقیقت بشر و اعمال شیطانی به کشورهای زیادی همچون مکزیک هند ژاپن  مصر و… سفر کرد. او که فعال و رئیس شیطان پرستی مدرن بود توانسته بود تعداد زیادی از افراد دولتی اساتید دانشگاه و پژوهشگران و نیرو های امنیتی “f.b.i”را به خود جذب نماید او شخصی بود که در بیشتر مراسمات گروه های شیطانی شرکت کرده است و  از خود کتاب هایی به جا گذاشت کتابهایی با عنوان” انجیل شیطانی، نیایش شیطانی، جادوی شیطانی، دفتر یادداشت شیطان، گفتگوهای شیطان.

آلیستر کرولی در یکی از کتاب‌های خودش به معرفی شیاطینی پرداخته که ساحران از آن‌ها برای انجام مقاصد شیطانی خود استفاده کرده و یا آن‌ها را مورد پرستش قرار می‌دهند؛ این ۷۲ شیطان همان شیاطین مطرودی هستند که حضرت سلیمان آنها را به غل و زنجیر کشید. هر نوع فتنه و فسادی که در دنیای امروز توسط گروه‌های سیاسی و انجمن‌های سرّی مثل ( فراماسونری و ایلومیناتی ) رخ می‌دهد به‌نوعی به این ۷۲ دیو و سپاهیان آن‌ها ارتباط دارد.

جنیان و شیاطین نیز داراى محدوده‌اى از قدرت هستند . از جمله می‌تواند با سرعت زیاد کارهاى خارق العاده انجام دهد. جن گرچه از نظر قدرت فکرى ضعیف است، ولى قدرت تحریکى او زیاد است، او می‌تواند بار سنگینى را در کمترین زمان جابه‌جا کند. درک او، درکى عقلى و قوى نیست و حداکثر خیالى و وهمى است و از آیات قرآن مادى بودن جن (مانند انسان) استفاده می‌شود. در داستان حضرت سلیمان(ع) وقتى عفریتى از جن مدعى می‌شود که می‌تواند تخت بلقیس را به نزد حضرت سلیمان(ع) آورد پیش از آن‌که از مجلسش برخیزد، حضرت سلیمان(ع) آن جن را تکذیب نمی‌کند؛ اگر چه در قرآن مجید نیامده است که آن جن تخت را آورد جن و شیاطین جن ممکن است کارهایى؛ مانند: گوش فرادادن به قرآن وایجاد فتنه و اشوب و برهم زدگی و اسیب رساندن و… را نیز انجام دهند.

از مجموع بررسی ها در ایات و روایات ما استفاده می شود که جن یک موجود خیالی نیست و یک موجود واقعی مادی است که ارتباط با او امکان پذیر است و عده ای هم با او ارتباط برقرار کرده اند. اگرچه از روزگاران قدیم بین انسان و جن، شیوه ‏های مختلفی از روابط تصور می شده است، اما ما تنها شیوه ‏هایی را که در روایات معتبر آمده است می توانیم بپذیریم.

از اینرو؛ تسخیر جنیان و به خدمت گرفتن آن ها، گرچه ممکن است اما میان فقها در باره ی این که آیا چنین کاری جایز است یا نه؟، بحث است. قدر مسلم آن است که این کار نباید از راهی که شرعا حرام است صورت گیرد یا باعث آزار و اذیت آن ها شود و نیز نباید به کارگرفتن آنها برای کارهای نامشروع و حرام باشد زیرا انجام کار نامشروع، حرام است چه با واسطه باشد یا بی واسطه.

در حالی که در کشورهای غربی و با وجود فرقه های شیطان پرستی و گروه های فراماسونری و ایلومیناتی ها استفاده ابزاری برای راهبرد کارهای فرقه های و امور سیاسی و مملکتی دارند.

در ادامه تصاویر ترسیم شده توسط پدر شیطان‌پرستی نوین و بنیان‌گذار آیین جادوگری ( تلما ) _ آلیستر کرولی  را به نمایش می گذاریم.

 با تشکر از  ” م . ا “