مسمومیت دانش آموزان

فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس دخترانه توسط منافقان داخلی و دشمنان خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهانه خوبی بود تا فرقه ضاله بهائیت موج سواری خود را به وسیله فعالیت در رسانه ها از جمله کانال تلگرام شروع کند.

کانال تلگرامی «آموزشکده توانا» و چند صفحه تلگرامی بهائی،در ماه اخیر از هر دستاویزی برای مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس دخترانه به نظام سوء استفاده کردند و همصدا با دیگر رسانه‌های ضد انقلاب، مسئولین نظام را متهم اصلی مسمومیت دانش‌آموزان جلوه دادند.

رسانه های فرقه ضاله بهائیت با نشر اکاذیب و تشویش اذهان در زمینه «مسمومیت مدارس» با «طرح مولدسازی» و «انتشار کاریکاتورهای موهن» و «تشبیه نیروهای ارزشی نظام به داعش» به فتنه جدیدی پرداخته اند که نتیجه آن همسو با عناصر معلوم الحال داخلی “نا کارآمدی دولت” باشد.

حجم وسیع انتشار محتوا با مضامین یکسان توسط فرقه ضاله بهائیت و جبهه معاندان نظام، حضور عناصر این فرقه ضاله در اتاق عملیات روانی و موج سواری علیه جمهوری اسلامی ایران را اثبات می‌کند و از سویی دیگر خالی بودن دست جریان‌های برانداز در مقابله با نظام را آشکار می‌سازد.

معاندین هیچگاه فکر نمیکردند که با یکسال نیم کارکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم توفیقات بدست آمده در حوزه های متنوع :سیاست خارجی. اقتصادی . اجتماعی بدست آید. لذا هماهنگ با تمامی معاندین فتنه ناکارآمدی دولت را بعد از شکست فتنه پائیز آغاز کرده اند. البته سوختن معاندین بیشتر از حضور میلیونی ملت انقلابی در راهپیمائی 22 بهمن درست بعد از شکست فتنه پائیز بود.

رهبر معظم انقلاب در 29 بهمن در دیدار با مردم تبریز در خصوص این راهپیمائی فرمودند:

اظهار ارادت به ملت ایران در همه جا؛ از منتها الیه شرق کشور تا منتها الیه غرب کشور، از شمال تا جنوب کشور، در شهرهای دوردست، در مراکز، در شهرهای بزرگ مثل تبریز، اصفهان، مشهد و جاهای دیگر تا روستاها؛ همه با هم صدا بلند کردند ملت ایران، خیلی ارزشمند است اینها. شکراللّه سعیکم ملت ایران! البته بنده حالا خودم را شایسته‌ی این نمیدانم که من تشکر کنم، خدا باید تشکر کند.

با تشکر از تهیه کننده مطلب آقای محمد حسین زارع