فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

سرویس خبری «جهان بهایی (BWNS)» 3 بهمن خبری را به همراه یک ویدئو در توئیتر و اینستاگرامش منتشر کرد که درباره نقش زنان در ایجاد صلح و بررسی بخشی از مجموعه‌های به اصطلاح مشارکت‌های این دفتر در گفتمان صلح صحبت می‌کند.

تشکیلات بهائیت سال‌هاست با شعار تساوی، حقوق زنان و مسائل جنسیتی به دنبال پیشبرد اهداف خویش است، اما اقدامات روشمند در این‌باره از زمان طرح «سفیرا رامش‌فر» نماینده تشکیلات بهایی در سازمان ملل و عضو جنبش زنان این سازمان شتاب فوق‌العاده‌ای گرفت.

عنوان طرح وی «سازماندهی مجدد جنبش زنان برای گام های بعدی رو به جلو» بود که 23 اسفندماه سال گذشته ارائه شد و بهائیت پس از آن تلاش کرد بیشتر اقدامات منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی‌اش را با عنوان زنان به پیش ببرد.

اقدامات مذکور با ایجاد شبهاتی مانند «عدم رعایت حقوق زنان»، «قتل‌های ناموسی»، «کودک همسری»، «حجاب اجباری» و نظایر آن درباره زندگی زنان ایرانی توسط انشار بیانیه و مقاله در رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف صورت گرفت که مشکلاتی را نیز برای کشور ایجاد کرد.

اینک شعار «نقش زنان در ایجاد صلح» در امتداد روند استفاده ابزاری از زنان در جهت گسترش جنبش‌های زنانه، تشدید هنجارشکنی‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در ایران است.

و با این هماهنگی راهبرد با اتاق فکر مثلث اروپا ، امریکا و رژیم صهیونیستی بود که بهائیت عملا در فتنه پائیز 1401در ایران ورود کرد و بعنوان ابزار این اتاق فکر سعی در موج سواری و تشدید فتنه را داشت.