وحید بهشتی

فرقه پژوهی

یکی از موضوعات در جریان حوادث نشان دادن سیاه نمایی و سفید نمایی آن موضوع یا حادثه می باشد. سیاه نمایی از رشد و پیشرفت و دستاوردهای کشور و تخفیف و تضعیف اقدامات و نادیده انگاری واقعیت ها به نوعی سلاح و عادت برای گروه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور تبدیل شده و با جستجو  در دلایل این عملکرد مشخص است که هریک از این گروه ها با هدف و انگیزه نا امید کردن اذهان عمومی جامعه و هاهنگ با خواست دشمنان انقلاب اسلامی  دست به این اقدامات  می زنند.

سیاه نمایی،  ایجاد فضای نا امیدی و سیاه با استفاده از تحریف واقعیت با بکارگیری رسانه ها و بمباران خبری و برنامه ای صورت میگیرد .

یکی از این سیاه نمایی توسط گروه های دراویش خارج نشین و دارو دسته مصطفی ازمایش و وحید بهشتی (متخلص به  شتر گاو پلنگ) و امیر لباف، تحت پوشش رسانه های خارجی  قرار گرفت ،  حرکات و سیاه نمایی او در جلوی وزارت امور خارجه انگیس بود.

-رسانه های مواجب بگیر خارجی و رسانه های تحت کنترل جریان افراطی مصطفی آزمایش  با عنوان شبکه “در تی وی “و…که غالبا بدنبال چنین سوژه های میباشند، با هدف فضا سازی بر علیه نظام و بیدار نگه داشتن فتنه پائیز اقدام با انعکاس این سیرک دونفره  در شبکه های تلویزیونی و رسانه های مجازی خود نموده اند.

وحید بهشتی مدیر شبکه “در تی وی ” که حقیقتاً نا بجا او را به حیوانات مفیدی همچون  شتر، گاو و پلنگ ملقب کرده اند؛  خود را  درویش‌ِگنابادی و در جائی دیگر  به عنوان یک کارشناس سیاسی. اجتماعی و اخیرا هم یک رابطه بده بستان با شبکه تکفیری کلمه پیدا کرده و پای ثابت مصاحبه این شبکه در آمده است . یک‌بار بخاطر منافع فرقه ای خود  طرفدار سینه‌چاکِ سازمان منافقین است و بار دیگر با سلطنت‌طلب‌های هزار رنگ عکس یادگاری می‌گیرد!  این در حالی‌ است که فقط خود و تعالیم فرقه ای خود را قبول دارد  اما سر از حمایت بهائیان در می آورد. یک روز  هم ‌راز وهابیان می‌شود! یک‌بار از صلح دم می‌زند بار دیگر از جنگِ خیابانی! خلاصه این موجودِ عجیب در نقش جوکر دیوانه  و دلقک هر روز نمایشی را برای عرضه در سکوی نمایش کشور های غربی اجرا می کند.

این دلقکِ رسانه‌ای مرد هزار چهره که خباثت و عدم ثبات رفتاری  او علیه مردم ایران کاملا هویدا بوده . و  سوابق سیاهی در زمینه براندازی و وطن‌فروشی و خیانت دارد؛ در واقع عضو شبکه درویشی مصطفی آزمایش در انگلیس است که همواره به‌دنبال سیاه‌نمایی و لجن‌پراکنی توسط رسانه های غربی برای جمهوری اسلامی بوده است. او این‌بار دست به اعتصاب غذای نمایشی زده و درباره علت آن با شبکه‌های معاند اینگونه می‌گوید: «اعتصاب غذای من در برابر وزارت خارجه انگلیس با یک مطالبه مشخص انجام گرفته: سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دهید!»

جناب گاو . شتر و پلنگ گرچه هیچکدام از خصوصیات حیوانات را نداری از خواب بیدار شو جنگ ترکیبی علیه ایران زمین بحول قوه الهی و مدیریت رهبری فرزانه به پایان رسیده و همان اربابانی که به اصطلاح تمام قد از تو و امثال تو حمایت میکردند از قدرت جمهوری اسلامی ایران بوحشت افتاده اند و به انحا مختلف پیام گفتگو و دیپلماسی ارسال میکنند .

آقای گاو بفهم که سیاست یعنی بکار گیری ابزار و اگر کار آمد نبود دور انداختن ابزارداخل سطل زباله مفهومه

با تشکر از تهیه کننده مطلب سرکار خانم   ” م . ا “