فرقه پژوهی

  جنبشی که به نام زن بود، نیاز به لیدرها و رهبرانی هم از همین جنس داشت. علینژاد به دلیل زشتی صورت (در کنار سیرت شیطانی) از جذابیت‌های لازم برای تاثیر گذاری بعنوان یک لیدر  برخوردار نبود. این جنبش نیاز به یک نماد با چهره جذاب داشت. برای این کار چهره‌ای سینمایی که از تابستان در سریال ارباب حلقه‌ها بازی کرده بود، انتخاب شد. او مرداد ماه بازی در این فیلم را با تبلیغات هالیودی به شیر زنان ایران تقدیم کرد!

نازنین بنیادی متولد ۱۳۵۹ در تهران است که از کودکی (حدودا چهار ماهگی ) در انگلیس و سپس آمریکا بوده و هویتی ایرانی، آمریکایی و انگلیسی دارد که به عنوان یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در کنار ربع پهلوی، مصی علینژاد و اسماعیلیون می‌نشیند و برای آینده ایران نسخه می پیچد. او سال‌ها قبل، دین خود را به مسیحیت ساینتولوژی تغییر داده و حالا می‌خواهد در ایران اسلامی انقلاب کند.

از خوشنامی‌های نازنین بنیادی این است که از طرف این فرقه مسیحی به عنوان برده جنسی به خانه تام کروز بازیگر هالیوود فرستاده شد اما مدتی بعد به دلیل رفتاری که داشت، مغضوب تام کروز و سران این فرقه مسیحی قرار گرفت و به شستن و نظافت توالت‌های این فرقه با مسواک دندان خود تنبیه شد. این قطعه از یک مستند آمریکایی انتخاب شده که ماجرای نازنین بنیادی را شرح می‌دهد. البته وضعیت بقیه سران اغتشاشات اخیر بهتر از نازنین بنیادی نیست.

سر گذشت سرکار خانم بنیادی را از فضای مجازی جستجو کنید ولی نکته جالب آن اینجاست که یک فرد مسیحی آنهم از شاخه پر مسئله ساینتولوژی میخواهد لیدر زنان ایرانی مسلمان باشد. وحالا این سوال پیش می آید چه قرابت و ارتباطی بین این خانم و زنان ایثثرانی وجود دارد که معاندین با هدایت دشمنان انقلاب اسلامی در اتاق فکر سه جانبه اروپا رژیم صهیونیستی و امریکا سعی دارند در محافل مختلف این آدم را بعنوان نماینده  معترضان ایرانی حفظ کنند.

دشمنان دین کرند، کورند و نمیبینند شکوه و عظمت پاسخ مردم مسلمان ایران در 22 بهمن 1401 پاسخی محکمتر میخواهید! مردم ایران ذهن متوهم شما را پس زد و فریاد کشید با آنان که ابزار دست دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران باشند هیچ قرابتی ندارد.