عبدالحمید

فرقه پژوهی

لجاجت جناب عبدالحمید بالاخره او را مورد توجه رضا پهلوی قرار داد. شیخ از ابتدای فتنه پائیز سال جاری که می شود گفت جریان معاند با جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود و حمایت صدرصدی اتاق فکر اروپا، امریکا و رژیم صهیونیستی و البته شیوخ شیرده منطقه قرار داشت، خیلی نرم وارد شد و در اواخر فتنه حملاتش به نظام را تندتر کرد و بعد از فروکش کردن فتنه و بازگشت آرامش، با دستور اتاق فکر مثلثی و حمایت مالی سعودی با هدف در کف خیابان نگه داشتن مردم منطقه هر هفته غائله ای را علم کرد. حالا به نظر میرسد کم کم حمایتهای اتاق فکر مثلث امریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی برای دلگرم کردن شیخ وارد مرحله دیگری شده و از ورشکستگان سیاسی خواسته است که تنها چهره باقیمانده در صف فتنه را در صحنه نگه دارند و البته پاسخ مثبت جناب مولوی عبدالحمید نیز مورد استقبال آنان قرار گرفته است.

حال سوال امت انقلابی در صحنه و آنان که میلیونی در راهپیمائی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ندای رهبری خود در خیابانها حاضر شدند از آقای مولوی عبدالحمید این است:

جناب عبدالحمید چرا اجازه میدهید شخصیت شما بازیچه دشمنان دین و انقلاب اسلامی قرار گیرد؟

دشمنان ایران دشمنند و قومیت نمی شناسند. عبدالحمید، مراقب باشید آنها دین و اعتقادات و ملیت ایرانی را هدف قرار داده اند. 44 سال است که به امید توقف گسترش نفوذ انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند، طراحی کردند، هزینه کردند، نیروهای بی بصیرت را از ما گرفتند، که به نتیجه برسند اما زهی خیال باطل که در مقابل اراده مردم نتوانستند. چشمهایتان را باز کنید به کجا چنین شتابان.

خدا نکند روزی مردم منطقه به لایه های پنهان این رفتار شما پی ببرند. آیا میتوانید پاسخگوی خون های به زمین ریخته شده باشید؟ 

جناب عبدالحمید بفرمائید دقیقا به چه دلیل رضا پهلوی به عنوان به اصطلاح  فرزند شاه ملعون ایران باید از شما حمایت کنند؟ شما در کدام مسیر حرکت میکنید که مورد رضایت این آدم و دشمنان ایران زمین است؟

حامد محمودی بهمن 1401