مریم معمار صادقی

فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

خانم مریم معمار صادقی را با آموزشکده اینترنتی توانا میشناسیم در ویکی پدیا در معرفی آموزشکده توانا آمده :

آموزشکده الکترونیکی توانا برای جامعه مدنی ایران، ارائه‌دهنده آموزش رایگان و منابع آموزشی آنلاین به زبان‌های انگلیسی و فارسی به ایرانیان است. این مؤسسه آموزشی، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ خورشیدی، برابر با ۱۷ می ۲۰۱۰ میلادی تأسیس شد.

آن‌طور که وب‌سایت این آموزشکده ادعا می‌کند: «توانا بر آن است تا به ایرانیان فرصت دهد تا از راه مطالعه موضوع‌های ممنوعه توسط نظام حاکم، از جمله دموکراسی، حقوق زنان ، جدایی دین و دولت، درمان آسیب‌ها، امنیت دیجیتالی، روزنامه‌نگاری و غیره با نبود آزادی آموزشی در ایران مقابله کنند.»

توانا توسط اکبر عطری و همسرش مریم معمار صادقی پایه‌گذاری شد. عطری دانش‌آموخته دانشگاه‌های «علامه طباطبایی» و «مفید» در ایران است. وی که یکی از رهبران پیشین جنبش دانشجویی در ایران محسوب می‌شود، معمار صادقی نیز تا پیش از این ، مدیریت برنامه‌های ویژه خاورمیانه و شمال آفریقا را در مؤسسه آمریکایی «خانه آزادی» بر عهده داشته‌است.

تامین کننده منابع مالی توانا : وب‌سایت توانا در مورد کمک‌های مالی به این بنیاد چنین می‌نویسد: “پروژه توانا با کمک‌های مالی از سوی دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا  تأسیس گردید. توانا تاکنون، علاوه بر آن، کمک‌های بیشتری از وزارت امور خارجه آمریکا، موقوفه ملی برای دمکراسی، وزارت امور خارجه هلند و اداره نمایندگی ایالات متحده آمریکا برای توسعه بین‌المللی و گوگل دریافت نموده‌است.”

فقط به دو رقم هزینه ای توانا دقت کنید : پرداخت حقوق و مزایا . بالاترین رقم :مریم معمار صادقی۱۳۴۳۲۴ دلار  ( بمعنای دریافت حقوق 000/960/327/5 تومان و بعبارتی روزانه 14 میلیون تومان دستمزد ) و اکبر عطری ۱۱۹۴۶۱ دلار ( بمعنای دریافت حقوق 000/440/778/4 تومان ) در سال

که البته این ارقام حداقل مربوط به سالهای قبل بوده و دریافتی سالهای اخیر بطور قطع افزایش چشمگیری داشته است . کدام خیانت پیشه را سراغ دارید که از این مبلغ بگذرد .

نگاه خانم مریم معمار صادقی در برخورد با نظام اسلامی و مردم ایران

*پخش فیلم گزیده اظهارات خانم صادقی

چند نکته:

اول انکه: سرکار خانم معمار صادقی ارتباط تنگاتنگی با سرویسهای کشور های دشمن مردم ایران و انقلاب اسلامی دارد و طبق اعتراف خودشون از طریق این کشورها بصورت مستقیم مورد حمایت مالی و سیاسی قرار میگیرد .

دوم: ایشان در سخنرانیهای متناوب بطور صریح از به اصطلاح کشورهای آزاد درخواست حمله نظامی به ایران را نموده است .

سوم: کرایشات خانم صادقی به فرقه ضاله بهائیت بر کسی پوشیده نیست . تفکر باب در موضوع مخالفین این بود که “مخالفین امر را به آتش بکشید ” همان نگاهی که بارها خانم صادقی در مورد مردم ایران بکار برده است .

سوال: اساسا دشمنان انقلاب اسلامی چرا و با چه اهدافی این هزینه سنگین برای آموزشکده توانا را پرداخت میکنند؟ آموزشکده توانا و امثال این رسانه ها و گروه های وتشکلهای مورد حمایت امریکا و اروپا یک هدف را دنبال میکنند . تلاشدر جهت فریب افکار عمومی مردم ایران با هدف گسترش مخالفت با نظام جمهوری اسلامی که منجر به براندازی این نظام گردد .

آیا شما از دشمنان جز این انتظار دارید . دشمنان ایران زمین از هر ابزاری برای مقابله استفاده میکنند همانهائی که دم از خیر خواهی مردم ایران میزنند  . شعار دموکراسی برای ایران سر میدهند .شعار زن زندگی آزادی را فریاد میزنند و…. همه وهمه از یک آبشخور تغذیه میشوند . دشمنان انقلاب اسلامی که منافعشان در منطقه به خطر افتاده و دست و پا میزنند همچون گذشته ای نه چندان دور آقا بالا سر کشورهای منطقه باشند وجود یک نظام مستقل دارای آرمان های انسانی را بر نمی تابند . آنها گروهکهای ریز و درشت را بازیچه خود قرار داده به امید اینکه بتوانند به قدرت پوشالی گذشته خود دست پیدا کنند .آنها ابائی از قتل عام گسترده انسانها ندارند ولی شعار فریب سر میدهند.

نه خانم صادقی اون آموزش آزاد و دموکراسی تولید شده از افکار پوسیده شما ارزونی خودتان و رفقای دستمزد بگیرتان .