فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

بی شک نفوذ یکی از مهمترین عوامل بزرگ پیروزى استعمارگران در فروپاشی سنگرهای فکری و عقیدتی. و عامل روانى فروپاشی سنگرهاى فکرى در جامعۀ هدف به ویژه جوامع شرقی است و این قدرت ­های استکباری براىرسیدن به مقاصد خود در کشورهاى هدف از هر وسیله ای ، اعم از فرهنگ و اقتصاد و مذهب و عادات و رسوم و … فرو گذاری نمى کنند. بدیهی است یکی از این ابزارها مذاهب ساختگى هستند که ، «فرقه ضاله بهائیت‏» جزو این مذاهب ساختگی می باشد..فرقه ای که با دقت و کنجکاوی در باطن او متوجه یک خباثت ضد انسانیت و ضد دینی می شویم.

فرقه ضاله بهائیت با اداب خاص منفورخود دست به اقدامات کثیفی می زند انان از زن استفاده های ابزاری فراوانی دارند تا بهتر و جذابتر به اهداف شوم خود برسند یک از این کثیفترین اقدامات این بوده که انان برای ازدیاد نسل مانند پیشینیان خود کل اخلاقیات و فطرت و از ذات انسانی خود خارج شده و با تمسک به روابط فاسد و غیر طبیعی فحشا را بین زنان ترویج دادند به و به تاسی از بسیاری کشورهای غربی این عمل غیر اخلاقی را به عنوان قانون ملاک خود قرار دادند. و آن عمل ازدواج بین محارم می باشد(ازدواج با خواهر ،عمه ،خاله،خواهر زاده و…).دلیل این صحبتها را می توان از عملکرد ایشان پی برد به طوری که در کتاب فتنه باب ، نوشته اعتضاد السلطنه ،ص 213 امده است.: …”این ایام، ایام فطرت است و هیچ تکلیفی بر مردم واجب نیفتاده؛ اگر چه در شریعت “باب” یک زن را نُه شوهر جایز است، ولی اکنون اگر افزون بخواهد، منعی نباشد؛ و هر یک از جماعت، نامی از انبیاء کبار و ائمه اطهار را برخویش می نهادند و زنان و دختران خویش را به نام و نشان زنان خانواده ی طهارت می خواندند؛ هر جا که جمع می شدند، به شرب خمر و منهیات شرعیه ارتکاب می نمودند، و زنان خویش را اجازه می دادند، تا بی پرده به مجلس نامحرمان درآمده، و به خوردن شراب مشغول شوند و سقایت نمایند.”

امثال سرسپردگی در مقابل این تفکر را می توان  فردوست و هویدا  معرفی نمود .افراد و حامیان این فرقه برای به اصطلاح حقوق حیوانی خود و رسیدن به امور پست دنیایی و شهوانی و کثیف خود از هیچ کاری کوتاهی نمی کردند وسرمنشاءتمام این ناهنجاری ها و فساد های این فرقه به زن فاسد این فرقه قره العین و حمایت دولتهای غربی از این فرقه بر میگردد. از نمونه صحبتهای پست و خلاف اسلام این زن را اقای صبحی در خاطرات خود در کتاب تاریخ جامع بهائیت، ص 114 اورده که می گوید.” “ای اصحاب! این روزگار از ایام فطرت شمرده می شود، امروز تکالیف شرعیه به یکباره ساقط است و این صوم (روزه) و صلوه (نماز) و ثنا و صلوات، کاری بیهوده است … پس زحمت بیهوده بر خویش روا ندارید و زنان خود را در مضاجعت (همخوابگی و همبستری) به طریق مشارکت! بسپارید” و با این صحبتها عملا مران را به بی غیرتی و مباشرت ازادزنان با هر کس که به مذاقشان خوش می اید ترغیب می کند و به یکباره اب پاکی را بر محو تمام ارزشهای اسلامی می ریزد.

در کتاب خاطرات مستر همفر،ص84  نیز درباره  ترویج این بی بندو باریها و فساد کاریها می خوانیم که وزارت مستعمرات انگلیس _از مؤسسان و حامیان فرقه های ضاله_ نیز، خطاب به یکی از جاسوسان خود در کشورهای اسلامی می گوید: «در مسئله بی حجابی زنان باید کوشش فوق العاده به عمل آوریم، تا زنان مسلمان به بی حجابی و رها کردن چادر، مشتاق شوند… پس از آنکه حجاب زن با تبلیغات وسیعی از میان رفت، وظیفه ی مأموران ماست که جوانان را به عشق بازی و روابط جنسی نامشروع با زنان تشویق کنند و به این وسیله، فساد را در جوامع اسلامی گسترش دهند»

و نمونه بارز و به روز این تفکرات را حمایت انگلیس از فرقه ضاله بهائیت در جامعه ایران از زمان قبل از انقلاب و بعد از آن در حال حاضر در ایجاد اشوب و اغتشاشات می توان مشاهده کرد که با حمایت های خود از جامعه زنان در قالب زن زندگی ازادی با ساختار بهائیت می توان مشاهده کرد.

از دیگر اقدامات این فرقه ضاله که اشوب خود را طی چندین سال دامنگیر کشور اسلامی ما کرده بهانه حمایت از صلح و دوستی و حقوق شهروندی و تساوی بین زن ومرد می توان عنوان کرد. که در هفته های اخیر حمایت تزویرگرانه و کثیف یکی از علمای اهل سنت  به نام عبدالحمید مولوی که حکم علمای دیگر اهل سنت نسبت به مرتد دانستن این فرقه را می داند علیرغم آن در سخنرانی نماز جمعه برای هزاران ساده دل از مردم ایران و شهر سیستان بلوچستان اقدام به مشروع معرفی کردن این فرقه و حمایت از حقوق شهروندی انان کرده. که بی شک با کنکاش از تفتیش عقاید این عالم تزویرگر کاملا دست های حمایتی سعودی صهیونیستی را در سخنانش مشاهده می توان کرد.

جامعه بهائی به بهانه ی صلح و شعار تساوی زن و مرد، زنان را در تمام عرصه ها به عنوان عروسک های خیمه شب بازی، که سرنخ آنان دست صهیونیست ها است، به روی صحنه آورده و می خواهند به وسیله ی آنان، صلحی منطبق بر نظم نوین و تک قطبی جهانی ایجاد کنند دلیل این کار هم بخاطر نقش تبلیغی بالای زنان  می توان اعلام کرد و شاهد این ادعای ما در کتاب مقام و حقوق زن در دیانت بهائی، ص 92 آمده است که “عبدالبهاء” در یکی از مطالب خود می نویسد: «… و چون نسوان در عالم انسانی نفوذ و تأثیر کلی یابند، از جنگ محققاً جلوگیری نمایند… نفرت و انزجار آنان نسبت به جنگ، باید برای استقرار و حفظ صلح عمومی مورد استفاده قرار گیرد”

با نگاه به صحبتهای عبدالبها کاملا به نظامی کردن زن و جنبه تبلیغی او بهره وری جنسی و بدنی از او در جهت رسیدن به اهداف و عقاید شوم فرقه و ترویج بهائیت می توان پی برد. که در اغتشاشات اخیر بسیاری از اشوبگران گرفتار شده زن از فرقه ضاله بهائیت بوده که با شعار زن زندگی ازادی برای رسیدن به خواسته های فرقه و اومال غربی دست به اغتشاشات زدند و با تعلیمات و تربیت  و اثر گذاری بی بندو باری فرقه ای بر روی خود خواستار بی حجابی و ازادی حیوانی بودند پروژه کشف حجاب چیزی بود که غرب در ایران و کشورهای اسلامی به دنبال اجرای آن بود. حجاب نماد جامعه اسلامی است. برای همین شما می بینید در کشورهای غربی طرح های مقابله با حجاب را خیلی جدی دنبال می کنند. چون این حجاب برداشته بشود خیلی فرقی بین جامعه اسلامی و غیراسلامی مشخص نیست . انان حتی  با توجه به اینکه «بیت العدل» به بهاییان امر کرده است که در هر کشوری که زندگی می‌کنند مطیع امر آن حکومت باشند و کاری بر خلاف قوانین آن کشور انجام ندهند -در عمل نشان داده‌اند که زیاد پایبند نیستند- از این روش برای تبلیغ غیر مستقیم استفاده می‌کنند.

با بررسی ساختار عقاید فرقه ای کثیف بهائیان که هر چیزی را وسیله برای رسیدن به اهداف خود می دانند ما نیز بیشتر باید مراقب کودکان و نوجوانان و دختران و پسران خود برای جلوگیری از افتادن در این دام عنکبوتی انان باید باشیم.این قشر از جامعه بخاطر طینت پاک و ساده و حساس خود بهترین وسیله برای این فرقه محسوب می شوند . این فرقه ضاله از اباحی‌گری، ترویج بی‌بندوباری و اختلاط میان زن و مرد و شعارهای فریبنده برای جذب افراد استفاده می‌کند.

با تشکر از گرد آورنده مطلب سرکار خانم م ا