فرقه پژوهی برداشت از فرقه نیوز

صدای حسرت دراویش صوفیه گنابادیه از معتبرترین گروه فقری اقتصادی شنیده و از اسم رمز گلستان هفتم رونمایی شد.

گاهی اتفاقات پیرامون ما یک بُعدی هستند، در چنین مواقعی نه فهم چیستی و چرایی واقعه دشوار است و نه فهم اینکه چه باید کرد. اما گاهی فتنه ها مثل گلستان هفتم که در بستر حکومت و جامعه دینی طراحی و اجرا می‌شود، از جنس وقایع چند وجهی و تودرتو هستند که نه فهم آن برای ذهن های دراویش مقدور است نه درک کیفیت مواجهه با آن.

آنچه در اغتشاشات چند هفته گذشته رخ داد از جنس فتنه های چند وجهی است که درک و مواجهه با آن به تعبیر رهبر معظم انقلاب «شطرنج باز حرفه ای» می خواهد که بتواند حرکت بعدی حریف را پیش بینی کند و با یک حرکت همه را خنثی و حتی به نفع خود مصادره نماید.

عصبانیت کانال مطرود مزارسلطانی:

عدم همراهی دراویش با اغتشاگران صدای کانال مزارسلطانی هم به صدا در آورد و در این بین کانال مزارسلطانی مامور شد ضربه بعدی را بزند و گام دوم را در جهت مشروطیت قطبیت مصطفی آزمایش بردارد تا از آب گل آلود ماهی گرفته باشد.

دراویش شطرنج بازان حرفه‌ای:

بعد از حادثه تلخ گلستان هفتم باوجود دست و پا زدن های مکرر سرویس های جاسوسی برای استفاده ابزاری از دراویش، شاهد حرکت سنجیده صوفیه گنابادیه و به میدان نیامدن آنها با توجه به غلبه عقلانیت و مصلحت بر احساسات بودیم و همین موضوع باعث اعتراض رسانه‌های وابسته به مصطفی آزمایش و جیغ بنفش آنها شد.

۶ آبان جمعه سیاه مصطفی آزمایش:

باتوجه به تحرکات سرویس های جاسوسی در روز جمعه شش آبان برای ایجاد تنش و به میدان آمدن برادران اهل سنت، شبکه‌های مجازی وابسته به این سرویس‌ها در یک حرکت نخ نما همچون سال ۹۶ مدعی بازداشت مولوی عبدالحمید شدند تا بازی گلستان هفتم با ورژن جدید کلید بخورد. راهبرد نخ نما این رسانه‌ها به حدی آماتور و تکراری بود که صدای دراویش از گروه های مختلف شنیده شد.

در این بین دراویش حاضر در گروه «فقرای بازاری۱۲۱» صوفیه گنابادیه یکی از گروههای معتبر این فرقه نسبت به شباهت اسم رمز زاهدان با اسم رمز گلستان هفتم واکنش نشان دادند تا از بازی نکردن دراویش در شطرنج فتنه دشمنان رمزگشایی شود.

نتیجه گیری

قطعا مهمترین هدف دشمنان اسلام ناب محمدی، تغییر نظام سیاسی ایران از غرب ستیز به غربگراست. برای این منظور مهم ترین راهبرد او راهبرد نفوذ در بین فرقه ها و اقلیت های مذهبی است. یعنی عناصر کارکشته غربگرا چنان در لایه های تصمیم سازی و تصمیم گیری فرقه ها نفوذ می کنند و مشورتهای غلط حرفه ای می دهند و تصمیمات غلط حرفه ای می گیرند تا آنها به این باور برسند که جز همراهی با آنها برای ادامه حیات راهی وجود ندارد. حال این همراهی در گلستان هفتم با اسم رمز بازداشت نورعلی تابنده باشد یا در زاهدان با اسم رمز بازداشت عبدالحمید.