فرقه پژوهی برداشت از بهائیت در ایران

بعد از فتنه 88 بحث و بررسی در مورد فتنه و گروههای حاضر در آن بسیار بالا گرفت یکی از مباحث آن روزها حضور موثر تشکیلات بهائیت در فتنه بود و برخی حتی هنجار شکنیها و هتک حرمت به ارزشهای مذهبی را ناشی از حضور بهائیان در فتنه میدانستند در تاریخ 22 خرداد 89 خبرگزاری فارس گفتگوئی را با حجت السلام رهبر منتشر کرد که گزیده آن این بود

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با فارس:

عملکرد سران‌ فتنه بیانگر ارتباط “ارگانیک” آنها با بهائیان و منافقان است.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه سران فتنه مصداق بارز “نفاق و فساد علیه امنیت کشور” هستند، گفت: عملکرد سران فتنه نشانگر ارتباط ارگانیک آنها با منافقان، سلطنت طلبان و بهائیان بود.

حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات سران فتنه در جریان حوادث پس از انتخابات گفت: عملکرد سران فتنه نشانگر ارتباط ارگانیک آنها با منافقان، سلطنت طلبان و بهائیت بود.

وی افزود: نتیجه اقدامات فتنه‌گران این شد که گویی بهائیان، سلطنت طلبان، منافقین، سران فتنه، عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی همه با هم برای ضربه زدن به نظام، اراده ملت و مقابله با قانون یک‌صدا شده‌اند…

اخیرا رئیس‌جمهور آمریکا در سالگرد انتخابات ایران مشخص می‌کند که از آمریکا و کاخ سفید تا اسرائیل و مقر منافقان همه یکسویه برای ضربه‌زدن به نظام در حرکت هستند، البته سران فتنه هم دانسته یا ندانسته مهره‌ دشمنان شده و عملا به نفع بیگانگان کار می‌کنند…

رهبر در ادامه اظهار داشت: عملکرد سران فتنه بیانگر این است که آنها با سلطنت طلبان، بهائیت و منافقان ارتباط ارگانیک دارند؛ امروز پس از حوادثی که در سال گذشته شاهد بودیم، بنده اقدامات سران فتنه را از روی آگاهی می‌دانم و باید اقدامات آنها را منافقانه و نفاق جدید دانست.

حالا اما با گذشت بیش از ده سال از آن فتنه که قاعدتا هزینه سنگینی برای نظام بدنبال داشت در فتنه اخیر باز هم کم کم رگه هائی از حضور بهائیان در فتنه قابل مشاهده میباشد.

اگر اخبار چند روز گذشته را دنبال کنیم از دختری به نام نیلوفر بهبودی و ماجرای برهنه شدنش در تجمع  ایرانیان ساکن هلند نام برده می شود. گزارش کاملی از این فرد در بخشهای خبری پخش شد. اما نکته قابل تامل در مورد این فرد، پرداختن به رفتار او توسط رسانه های منتسب به تشکیلات بهائیت میباشد.

صرفنظر از سخنان ایشان و برداشت او در خصوص آزادی زنان و برهنگی و ولنگاری که در هیچ مکتبی از مکاتب الهی و حتی غیر الهی پذیرفتنی نیست، نکته اساسی خالکوبی روی گردن این آدم است که بطور قطع عمدا طوری عکسبرداری شده که قابل ملاحظه باشد. دقت کنید که این نماد مربوط به کدام فرقه ضاله میباشد.

اینکه خانم نیلوفر بهبودی بهائی است یا نه زیاد مهم نیست، اما اخبار مربوط به این شخص را وبسایت “رادیو زمانه” پوشش میدهد که از بسیاری از پیروان بهائی پشتیبانی می کند، و بطور قطع وابسته به تشکیلات بهائیت است، نکته ای است که نباید نادیده گرفته شود و اینکه چرا تشکیلات بهائیت با تاکیدات متون احکامی رهبران آن مبنی بر عدم مداخله در سیاست و اینکه اغنام الله باید تابع حکومت ها باشند، بدین شکل وارد فتنه شده و سعی در تاثیرگذاری بر آن را دارد را باید در یکجا جستجو کرد. دقت کنید صاحبخانه رژیم جعلی صهیونیستی برای دادن خدمات به مستاجر (تشکیلات بهائیت) او را تحت فشار قرار داده است بطوری که حتی مستاجر برای دریافت خدمات مجبور به عدول از احکام رهبران و دادن هزینه شده است. بطور قطع همانطور که در فتنه 88 تشکیلات بهائیت بدلیل حضور در فتنه هزینه داد در این فتنه نیز باید هزینه بدهد.

حامد محمودی مهر 1401